UYARILAR:
İÇİNDEKİLER
Açış Konuşmaları
Dr. Öğr. Üyesi Göktan AY / İTÜ TMDK, İstanbul Türk Müziği Konseyi (MÜZDAK) Başkanı
Dr. Öğr. Üyesi Güldeniz EKMEN / Haliç Üniversitesi Konservatuvarı Müdürü
Prof. Dr. Melih BULU / Haliç Üniversitesi Rektörü
ÇAĞRILI BİLDİRİLER (Alfabetik Sıraya Göredir)
Güldeniz EKMEN, Besteci, Yeni Eserler Yaratmada Nasıl Bir Yol İzlemeli?
Mutlu TORUN, Türk Müziği’nde Görerek Düşünme (Müzik Eğitiminde Gözlem)
Süleyman TARMAN, Mesleki Müzik Eğitimi Kurumlarımızın Sorunları ve 2023 Hedefleri için; Müzik Öğretmenliği Lisans ve Lisansüstü Programlarına Yönelik Bir Model Önerisi
Bildiriler
Ercan KILKIL, Yükseköğretim Seviyesindeki Müzik Eğitimi’ne, 2023 Hedeflenerek Nasıl Bakılmalı?
Gökçe GÜNEYGÜL, Devlet Eğitim Politikalarında Yer Bulan 1924 John Dewey Raporu Sonuçlarının Türk Müzik Politikasına Uyarlanması
Hicran TEMUR, Türk Sanat Müziği Korolar Festivali’nin Müziğin Yaygınlaşmasına Etkisi
Hümeyra TÜREDİ, Sanatla İngilizce Öğrenmek: Bakırköy Güzel Sanatlar Lisesi Örneği
Kaan ÇAĞLAYANGÖL, Dinleme Araçlarının Değişiminin, Müziğin Geleceğine Etkileri
Kadir VERİM, Kemane Öğretimi İçin Yayınlanmış Kabak Kemane Metotlarının Değerlendirilmesi ve Bu Konuda İzlenmesi Gereken Yol
Michael KUYUCU, Türkiye’deki Müzik Yorumcularının Pazarlama Mecrası Olarak Instagram Kullanımı
Recep USLU, Geleceğe Yön Veren Yeni Sistemci Bir Edvar: Marifet-i Musiki (H. Hüsnü No 618)
Sait DURGUN, Geleneksel Müziğimizin (Uluslararası Alandaki) Yerini Sağlamlaştirmak
Vural YILDIRIM, Yeni Yol Haritası Bizi Gelenekten Koparır mı?
Yusuf BENLİ, Geleceğin Bağlama Eğitiminde Tını Estetiği ve Sanatsal İletişimin Önemi
Sonuç